سوگلسوگل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

سوگل ما

نی نی دایی و من.....

1390/8/17 15:46
نویسنده : مامانی
793 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این مطلب هدیه خاله جونه.

دیشب دختر داییم اومده بود خونه مامان بزرگم ما هم اونجا بودیم من دختر داییمو دوست دارم

niniweblog.com

سه ماهشه اسمش هم مهساست ولی مامان باباها به جای اینکه بگذارند من با مهسا بازی کنم خودشون با اون بازی میکنند تازه دایی محسن بابای مهسا قبلا با من خیلی بازی میکرد ولی الان چی...؟خلاصه دیشب انقدر حوصله ام سر رفته بود

niniweblog.com

رفتم رو تخت خاله ام خوابیدم

niniweblog.com

ولی مامانم اومد منو بغل کرد برد پیش خودشو بابایی بابا و مامانم همیشه منو داداشم رو میبرند گردش و پارک

niniweblog.com

و مهمونی ولی ما کوچولوها هرچی تفریح و بازی کنیم کمه

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بیتا
15 آبان 90 13:28
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک









ممنون مامان بیتای عزیز عید شما هم مبارک
ریحانه
28 آبان 90 12:57
سوگل خوشگلم وبلاگت مبارک.دست مامان گلت درد نکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل ما می باشد