سوگلسوگل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سوگل ما

آمار

1390/8/18 1:05
نویسنده : مامانی
512 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه با هم دیگه رفتیم مدرسه داداشی جلسه اولیا بودش کلی حال کردیکه بالاخره تونستی بری مدرسه و به قول خودت مقشات رو بنویسی فورا نشستی جای داداشی و چشمش رو دور دیدی و   خودکار و دفتر ش رو برداشتی و شروع کردی به نقاشی کشیدننیشخند یکی از مادرها شروع کرد به اعتراض کردن به معلم داداشی شما با صدای بلند گفتی مامان دارند دعوا می کنند  همه زدند زیر خنده

موقع برگشت توی راهرو جلوی در خونمون با مامور آمار برخورد کردیم که جلوی در منتظر بودشنگران

چون برق راهرو سوخته بود لامپ جلوی در رو روشن کردم و خانم آمارگیر پشت در نشستند شما با تعجب بهش نگاه کردی و گفتی مامان چرا این خانمه کشت در نشستهکلی با خانم آمار گیر دوست شدی و اسم بابایی و من رو بهش گفتی خلاصه آمارمون رو دادی خانمه از شغل بابایی پرسید و ابن که من شاغل هستم یا نه که گفتم نه من خانه دارم و....

امروز یه دفعه سر میز صبحانه گفتی مامان تو خونه داری؟؟ ظرف ها رو میشوری؟؟هاج و واج مونده بودم که آخه چی بگم  ظهر هم که داداشی اومد با یه ذوقی دویدی پیشش و گفتی سینا مامان خانه داره ظرفها رو شسته مامان فدای این سادگی کودکانه ات بشهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بیتا
18 آبان 90 0:54
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
ليدا مامان آرميتا
18 آبان 90 10:44
سلام بر سوگل و مامان گلش وبلاگتون مبارك
اميدوارم خاله جون مامانت مثل من نباشه و بعد از چند وقت ديگه تنبلي نكنه كه وبلاگت خاك بخوره


لیدا جون ممنون از این که به ما سر زدی منم امیدوارم که این اتفاق نیفته وبتونم همیشه بیام اینجا وحتی شده چند خط از خاطرات واتفاقات زندگی سوگل رو بنویسم
مامان چشم عسلي
18 آبان 90 13:41
الهي خاله فداي اون شيرين زبونيت بشه تو كه از همون اول هر جا ميرفتي امار مرگ و مير بالا ميرفت بس كه فدايي داري عروسي خوش گذشت؟ به ما سر بزنليدا جون نفوس بد نزن انشالله ادامه داره


مرسی خاله جون عروسی خیلی عالی بودش سوگل ودختر دایی ساراکه از اول تا آخر داشتند می رقصیدند ومجلس رو گرم می کردند
رز
18 آبان 90 19:30
سلام لیلی جون
شما هم بله دیگهههههههه وارد جرگه نویسندگان شدی
وبلاگت نویسی مبارک باشه و ایشالله پر بارتررررررررررررررر
سوگل شیطون و شیرین زبون رو ببوس

ممنون عزیزم
سميه
23 آبان 90 16:54
مباركه عزيزم وبلاگت

مامانش عكسم بذار
راستي دقت كردي اين عكس قالبت چقدر شبيه سوگليه؟!!


مرسی حتما تو مطالب بعدی عکس میگذارم آره خودم هم به این نتیجه رسیده بودم هههه
سارا مامان سپهر
25 آبان 90 12:38
سلام
ليلي جون و سوگل جون وبلاگ نويسي مبارك

آفرين به همتت ليلي

به نظر من هم عكس قالب خيلي شبيه سوگل هست (راستش يه لحظه فكر كردم خود سوگل هست .... اگر مي شد عكس خودش رو بذاري خيلي خوب مي شد)

اين دختر شيرين زبون رو هم حسابي بوس بوسيش كن مامان خانه دار .... الهيي





مرسی ساراجون
مامان جشم عسلي
26 آبان 90 3:32
اره عزيزم شبيه خودش است ولي قالب هاي ديگه اي هم هست كه شبيه فرشته كوچولوي ما باشه و شادتر





مرسی خاله جون مهربون
محمدامين
29 آبان 90 15:51
…..♥#############♥ …♥###############♥ ..♥#################♥………………♥###♥ …♥##################♥……….♥######♥ …..♥#################♥……♥########♥ ………♥################♥..♥#########♥ ………♥################♥###########♥ ………..♥###########################♥ …………♥##########################♥ ………….♥#########################♥ ……………..♥######################♥ ………………..♥###################♥ ………………….♥#################♥ ……………………♥##############♥ ………………………♥###########♥ ………………………..♥#########♥ ………………………….♥#######♥ ……………………………♥#####♥ ……………………………..♥###♥ ……………………………….♥#♥ …………………………………♥ ………………………………..♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ ….♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥……………….♥ ……………….♥…………………♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ …………………………♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ سلام به خاله خوبم و سوگل و سينا عزيزم وبلاگ خيلي خوب و جالبي دارين؟ سوگل جون به دفتر داداشي نمره دادي؟ يه وقت دفترش خراب نكني ديگه نميتونه مقشاش بنويسه عزيزدلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل ما می باشد