سوگلسوگل، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

سوگل ما

بابا تمرکز داشته باش

1390/11/6 20:56
نویسنده : مامانی
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مدتیه میخواستم بیام و از دخترکم بنویسم ولی حس نوشتن نداشتم 

کلا خیلی شیرین زبون شده و سعی میکنه که تو صحبتهاش از کلمات جدید استفاده کنه مثلا خیلی از کلمه فلان استفاده میکنه

سوگل :مامان یادته(اکثر جمله هاش رو با کلمه یادته شروع میکنه) رفتیم خونه مامان جون نسرین بودش مامان جون بودش عمو و فلان بودش

من :هاج و واج که آخه  یعنی چی؟؟!!سوگل فلان یعنی چی؟سوگل یعنی محترم!!!!!!!!!!!!!!!!مژه

دیشب  باباش داشت در مورد یه موضوعی با من صحبت میکردش یه دفعه رو کرد به باباش و گفتش بابا سعی کن تمرکز داشته باشی!!!!!!!!!!!!!!!!!نیشخند

در مورد مهد کودک هم همچنان توی خوندن شعرهات مقاومت میکنه و مثل قبل تمایلی برای شعر خوندن نداره یه وقتایی که داره با اسباب بازیاش بازی میکنه یکی دو بیتی میادلبخند

الان یک هفته ای میشه درگیر سرفه هاشه دکتر بردمش گفت که ویروسیه و آنتی بیوتیک نمیخوادش از اشتها کاملا افتاده لاغر شده و بهانه گیرناراحت

همچنان با عکس انداختن مشکل داره و از دوربین فراری این که میگم فراری واقعا میگم تا دوربین رو دستم میبینه پا به فرار میگذارهعصبانی

دوربین دایی علی رو ازش قرض گرفتم چون از دوربین ما کوچیکتره و حملش برای من راحترهاز خود راضی

ببرمش پارک چند تا عکس ازش بگیرم تا دوربین رو دید رفت زیر نیمکت خوابیدنیشخند

راستی نی نی دایی علی هم به دنیا اومد ایلیا کوچولو خیلی مردههههههنیشخند قلب

آخر جذبه است اخمی میکنه بیا و ببین ماشا اله خیلی خواستنیه

دیگه از کارهای این دختره بگم استاد ریخت و پاشه یعنی در عرض پنج دقیقه تضمینی خونه رو زیر ورو میکنه واقعا میگم ها یعنی باید دنبال هر چیزی نیم ساعت بگردی تا پیداش کنیچشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا قند عسل
6 بهمن 90 22:00
باریکلا به این دختر شیرین زبون و بلا و البته استاد ریخت و پاش
دایی علی
6 بهمن 90 22:57
خودم میدونم که چه عزیز شده، عسل دایی


مرسی دایی جونم
زهرا
7 بهمن 90 6:05
خداييش خيلي بي انصافي خاله
اول اينكه منو سوگل ريخت و پاش نكنيم چه كنيم بده كنتراتي تضمينبي سيستم خانه رو صد و هشتاد درجه تغيير ميديم
دوم اينكه دير به دير پست ميزني اونم بدون عكس
تير خلاص رو هم دايي علي ميزنه:خودم ميدونم چه عزيز شده .
دل ما رو آب كرديد بابا
راستي وب مهسارو ديدي خاله؟

بابا معلومه اصلا تمرکز نداری ههه نوشتم که سوگل از دوربین فراریه میدونستم الان بیام یه پست بگذارم همین رو میگید خودم زودتر گفتم که بابا این دختر من از عکس انداختن خوشش نمیاد
بعدش هم عمرا دختر توبه گرد پای سوگل توی ریخت و پاش نمیرسه الکی با سوگل مقایسه اش نکن هاهاها



آره دیدم دستت درد نکنه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگل ما می باشد